donderdag 15 oktober 2009

tf_logo_2

 PICT3973 (Small)PICT3972 (Small)  PICT3974 (Small)

Dit is het resultaat tot nu toe! Zijn ze niet MOOI? Nu verder aan de free BOM A Christmas Wish van Gail Pan: http://gailpandesigns.typepad.com/my_weblog/a-.html

Afgelopen week kwam ook het boek, CD en stofjes van de Farmer’s Wife Sampler binnen! Dit is de tweede BOM die ik het komende jaar volg!

 boek & CD (1) (Small) BOM 1 stofjes & vertaling (Small)

Quilthuis Lieselotje kiest hierbij duidelijk voor de CW repro’s, die ik nog in tonnen in mijn kast heb liggen! Dus na dit jaar ga ik gewoon zelf door, want ik vind ook dat de stukjes stof wel errug klein zijn die je erbij krijgt! Van deze BOM heb ik wel spijt, want ik had ook via de Yahoo groep gewoon de BOW kunnen maken met mijn eigen stofjes! Dan had ik goedkoper uit geweest en alleen het boek hoeven kopen! Maar ja, dat leer je dus al doende! Het was mijn eerste BOM! Voortaan bestel ik dus gewoon patronen of boeken en koop de stofjes zelf! Veel goedkoper, want je hebt meer (ok, je moet altijd wel min een FQ kopen, maar kunt ook eens een foutje maken!) en kunt meer kiezen voor je eigen smaak. Maar de stimulans is er wel merk ik! Hoewel die groter is bij de Tail Feathers als bij de FWS voor mij!