vrijdag 2 oktober 2009

Eindelijk weer terug/Finally I am back again!

Hallo allemaal die wel eens hier komen neuzen! Eindelijk ben ik weer online en is mijn blog weer normaal actief! Google had zeker een controle rondje gemaakt, want ineens (sinds een dag of 4) werkte mijn blog niet meer. Ik dacht dus dat mijn hele account gedelete was, maar gelukkig stond ie ineens weer online vanmiddag en kan ik weer bloggen! Pff…….wat een werk brengt dat met zich mee! Nu eerst maar ff een boterhammetje en dan kom ik terug met een update!

Hi all who do visit here from time to time! Finally I am back online again and my blog works correctly again! Google must have had a control round, because suddenly (since about 4 days) my whole account was deleted (it seamed), but this afternoon it was all back and working normally again! Pfff… what a workload that brings! Now first I need to grab some lunch and then I will be back with an update!