donderdag 5 november 2009

Daantje

http://daantjesheart.blogspot.com/

Ja, dat doe ik niet snel, maar deze link wil ik jullie niet onthouden! Een hele leuk blog van Daantje, maar vooral ook van Yvette, haar smartlap (zie haar berichtjes knop)! Als ik haar koppie zie denk ik echt dat Flopke er staat! Nooit geweten dat die bruintjes zo op elkaar kunnen lijken. Je zou bijna denken dat ze familie zijn! Wie weet! Misschien toch eens stambomen vergelijken Daantje?

http://daantjesheart.blogspot.com/search/label/Yvette O ja, ze heet Yvette van de Anjoros

Ze (= Daantje) is net zo gek op quilten (Yvette kijkt alleen toe, Flopke jat nog mijn lapjes en draadjes!) als ik lijkt het wel en ik ben helemaal verliefd op haar kleurkeuzes! Ze is zelfs aan de Antieke van Guute begonnen – voor wie wil weten wat dat nu weer is: http://quilthoekje.blogspot.com/

Nu moet ik dus nog gaan beginnen, maar ja, dat is ook zo met de Farmer’s Wife Sampler! Dus wie weet hoe lang dit alles gaat duren! De antieke ga ik ooit eens maken in Japanse stofjes, maar dan wel die a la Yoko Saito! Zie voor een plaatje van de stofjes mijn berichtje van 27 juli (ja, zo lang denk ik er al over).

En nu gaan we lekker slapen…het is al over elfen! En morgen vroeg op, want de monteur van Bosch komt de wasmachine na kijken……of het probleem van de gaatjes in veel kledingstukken dan opgelost wordt is de vraag! Zou wel fijn zijn, want ik hou wel van naaien maar aan verstelwerk heb ik echt een p…hekel! Morgen gezond weer op en hopelijk dan zonder verhoging of koorts zoals vandaag (waar dat nu weer vandaan kwam!)…..

Ok english: I blogged about a dutch lady who has a blog AND a brown Lab like our Floppy and the resemblance is stunning between those 2 dogs! Like they are family! So maybe we need to compair family lines to see if it is there! She (the dutch lady, not the dog) works also (well, I do have to start on this one as well as on the Farmer’s Wife Sampler) on the Antique quilt of Guute (see 3rd. link) and I love her colors. I will make mine in Japanese fabrics like the ones of Yoko Saito. If you like to see a picture of the fabrics scroll back to my blog entry of July 27th. (yes that long I am thinking about making this quilt).

Well better get to bed now as I need to get up early in the morning as the repair man of the laundry machine will come by to see if he can fix the probllem with all the small holes in my clothes! I like sewing, but I hate repair work! Tomorrow up again healthy and I hope without high temps as today (don’t know where that came from)….