maandag 7 december 2009

Christmas Wishes

glimp1

Ok, toch een glimpje van de sluier oplichten vandaag! Ik had mezelf beloofd dat ik geen foto’s meer zou posten van de Christmas Wishes, om de verrassing aan het eind zo groot mogelijk te laten! Maar ik kan het toch niet laten, dus heb ik een klein detail fotootje gemaakt, zodat jullie toch een beetje de sfeer kunnen proeven die deze quilt gaat bepalen! Vandaag gaat de top in elkaar, na dit weekend alle randjes om de blokjes gezet te hebben en de tussen strips klaar gemaakt te hebben. Die komen er dus vandaag om heen en misschien nog een smalle border als ik daar genoeg stof voor heb van één kleur! Dan nog gedubbeld en gequilt en dan pas komt er weer een AFFO foto op dit blog….dus nog een dag of wat geduld. Ik werk er hard aan om hem voor volgende week woensdag af te hebben! De 16e heb ik weer Bee en dan wil ik deze AFFO showen, zo vlak voor de kerst! Je moet jezelf nu eenmaal een doel stellen! Dan is ie ook gelijk op tijd af voor de wedstrijd van de QAYG groep op Yahoo!

O ja, voor wie dat leuk vindt: ik heb even een update over Flopke op haar blogje gezet!

Ik ben weer th7_20_91