zondag 27 december 2009

Contest for ideas reaching the 15.000th.visitor/Ideeën-Wedstrijdje voor het bereiken van de 15.000 ste bezoeker

Ok, als je als ontwerpster begint heb je ideeën nodig. Nou heb ik die wel door mijn hoofd tuimelen, maar ik ben nu op zoek naar die onverwachtse ideeën, die het ontwerpen speciaal maken, dus bedacht ik net dat ik eens een wedstrijd ga houden onder mijn bloglezeressen wie het meest originele patronen idee heeft! En dit alles in het kader van het bereiken van de 15.000ste bezoeker op mijn blog! De prijs is een gratis patroon van het winnende idee en een door mij gemaakte versie ervan (heb hiervoor wat geduld, want ik moet het eerst nog maken natuurlijk)! Ok, wat moet je doen om in aanmerking te komen voor de prijs? Nou, ten eerste laat een reactie hierover achter op mijn blog en daar kun je ook gelijk je idee achter laten. O ja, door je ideeën in te brengen geef je mij toestemming om ze nu of in de toekomst te gebruiken. En JA, als dat gebeurd, zal ik je met veel plezier een e-copy van het patroon sturen – dus vergeet niet om je email adres achter te laten! Voor diegene die moeite hebben om een berichtje achter te laten – je kunt me ook bereiken via email . Deze wedstrijd eindigt op 1 januari 2010 om 0.00 uur. Later die dag zal ik de winnaar bekend maken, want ik heb dan eerst wat slaap nodig! Bedankt voor je deelname en Veel Succes!

Ok, starting as a designer makes you need some ideas. Well I do have several tumbling in my head, but I am hunting for those unexpected ones! So I thought to hold a contest among my blog readers and hope you will join in! The price is a free pattern of the winning idea and a handmade (by me) version of it (please be patient for that as I need time to make it)! So come on and join! What do you need to do for this? Well, first of all leave a comment on my blog with this post and you can leave me your idea there too. Oh yes!  By submitting your pattern idea(s), you're also giving me permission to possibly use these, in the future. And YES, if that should happen, I'll gladly send you an e-copy of this pattern - don't forget to add your email address! For those that have troubles leaving a comment here – you can also email me your idea.This contest’s deadline is January 1st. 0.00 hours and I’ll post the winner on January 1st. 2010, later that day (need some sleep first LOL). Thanks for participating and Good Luck!