donderdag 10 december 2009

Dream come true……

Ok, misschien een beetje voorbarig, maar ik heb maar alvast een blog opgezet voor mijn internet winkeltje “Quilts – Desire & Design”. De naam is trouwens door manlief bedacht, waar ik “design” aan toegevoegd heb, want dat is wat ik vooral wil gaan doen! Geen idee of het ooit wat wordt, maar ik moet zeggen dat alleen al met deze droom spelen behoorlijk wat los maakt in mijn koppie! En daar kan ik echt van genieten! Dit is LEUK! O ja, ik heb een knop gemaakt naar het blog van mijn winkeltje waar ik jullie op de hoogte hou van mijn ontwerp vorderingen

Ok, maybe a bit premature, but I have already set up a blog for my internet shop “Quilts – Desire & Design”. The name is choosen by hubby and I only added “design” to it as that is what I mostly will be doing! No idea if it will ever work, but I have to say, just by playing with this dream it sure makes my head spin! And I am enjoying it so much! This is FUN! Oh yes, I made a button to the blog of my shop where I will keep you posted about my design progress.