vrijdag 11 december 2009

tf_logo_2

tfquilt

Eindelijk een wat grotere foto gekregen via Magda waar je de quilt wat duidelijker op kunt zien hoe ie gaat worden. Prachtig vind ik hem! Vorige week kreeg ik blok 3 van de BOM via Magdaleentje weer binnen en wat een plezier heb ik dan! Ik hou mezelf in, want ik mag er pas met de Kerst aan werken. Ik vind dit zulk leuk werk, dus dat is fijn om met de Kerst te doen! Volgende week mag ik wel alvast de stitchery blokjes voorbereiden heb ik mezelf beloofd. De rijen met vierkantjes heb ik allemaal aan elkaar gestikt, maar eerst moet dan wel de Christmas Wishes door gequilt zijn. Dat lukt al aardig. Ik doe alle randen in de ditch. Misschien dat ik later ooit nog de vierkantjes zichtbaar met de hand ga doorquilten, maar zo zit ie in ieder geval goed vast en kan hangen met de Kerst en dat was toch het doel! O ja en meedoen met de wedstrijd van Marja!

PICT4240 (Small)

Finally I got a bigger picture of the final quilt Tail Feathers through Magda in which you can see the quilt more clearly how it will be in the end. I just love it! Last week I received block 3 of the BOM through Magdaleentje and what a joy that is! I am holding myself back as I want to do this stitchery during Christmas day. I love this work so much, so that is an enjoyable thing to do during Christmas days (there are 2 days of Christmas in Holland). Next week I’ll allow myself to prep the stitchery blocks. The rows of squares are all stitched together already, but first I need to finish up the quilting of my Christmas Wishes. That is coming along just fine now. I am quilting all rows in the ditch. Maybe I will ever quilt the squares by hand, but for now it is coming together and will be able to hang by Christmas and that was the goal. O yes and joining the game by Marja! Or is it competition?