vrijdag 4 december 2009

Gesplitste blogs

Ok, het moest er eens van komen! Ik blog zoveel over Flopke dat ik besloten heb haar haar eigen blog te geven. Ik heb op dit blog in de rechterkolom een knop gemaakt naar haar blog, zodat toch iedereen nog makkelijk haar verhaaltjes kan vinden. Dit blog zal dus uitsluitend nog over mij en mijn creaties gaan. Natuurlijk is Flopke wel een onderdeel van mijn leven, dus ik zal best wel eens verwijzen naar verhaaltjes op haar blog of kort iets over haar zeggen, maar de lange frequente berichten gaan hier weg. Ook haar filmpjes heb ik naar haar eigen blog verhuisd. Ik wil nog kijken of ik er ook een fotoalbum aan kan linken, maar daar heb ik ff niet meer de puf voor vandaag! Ik hoop dat jullie haar frequent gaan opzoeken, want ze vind al die aandacht heerlijk!

Verder heb ik ook de layout van mijn blog en vooral in mijn blogroll wat inspiratie blogs opgenomen die ik zelf erg leuk vind en waardoor het bij mij altijd gelijk begint te kriebelen om aan de slag te gaan met lapjes en draadjes. Ga dus eens lekker snuffelen daar! Vooral als je in een dip zit wil dat wel eens helpen!

Ik ga lekker wat doen!7_20_9

Groetjes,