dinsdag 8 december 2009

Kadootje…………..Present…………….

PetiteMaison-bundle-200PetiteMaison-7033-38-200PetiteMaison-7034-11-200 

Deze mooie stofjes (eerste is een FQ bundel) heb ik zo juist besteld bij de FQ shop en zijn een kadootje van manlief. Zijn ze niet schattig? Ik ga er dus de huisjes quilt mee maken waarvoor ik zelf de stitchery patronen wil gaan tekenen, dus een hele uitdaging. Nu mijn Christmas Wishes bijna af is heb ik dus gelijk een nieuw projekt om me op te storten! Heb er al zoveel zin in!

These beautiful fabrics (1st. is a FQ bundle) I just ordered from the FQ shop and they are a present from hubby! Aren’t they cute? I want to use them for a wonky houses quilt, for which I want to draw the stitchery patterns and the quilt design myself, so quite a challenge! Now my Christmas Wishes are almost finished I have a new project on the go right away! Oh, I am in such a mood to start this!