vrijdag 18 december 2009

Shoppen

PICT4306 (Small)

Lekker wezen shoppen in de locale hobby winkel en een leuke hoeveelheid spulletjes gescoord! Nu de schone taak om al mijn borduurzijde op de wikkels te winden en te organiseren. Daarna is alles wel wat overzichtelijker! O ja, vandaag ook nog een dubbel grootte doos gekocht en mooi verloop garen van DMC. Nu ben ik heerlijk hiermee aan het frummelen! Als we verder in gesneeuwd raken kan ik lekker vooruit met mijn hobby, zoals mijn TF blok 3 voorbereiden voor de feestdagen!

I have been shopping in the local quiltshop and scored a lovely amount of fun stuff! Now I need to organise all my embroidery floss and wind it onto the cards. It will make it all a lot more easy to find. O yes and today I bought a double big box like this as this one was already to small for the amount of floss I had and I also found some great colors of variable floss of DMC. So now I am enjoying myself and playing with my toys like a little kid! If we get more snowed in I can go on with my hobby, like preparing my Tail Feathers block 3 for the Christmas Days.