vrijdag 1 januari 2010

1st. Block finished! Eerste blokje AF!

Een goed begin van het nieuwe jaar! Dus laat ik beginnen met al mijn bloglezers een heel fijn, voorspoedig en creatief, maar vooral GEZOND 2010 toe te wensen!PICT0022 (Small)

Ok, hier is dan mijn eerste affe blokje van mijn “Oost, West, Thuis Best” – quilt, want zo heb ik de Nederlandse versie van deze quilt gedoopt! Er komt dus nog een tussenstrook van vierkantjes omheen, die ik vandaag nog niet heb kunnen naaien, maar dat komt volgende week wel. Ik hoop dat jullie het leuk vinden geworden! Verder heb ik mijn blog aangepast en een abonnementen link toegevoegd, want sommigen lukt het niet om via de volgen-knop  dit blog toe te voegen aan hun blog lijst. Ik hoop dat het helpt en ik makkelijker te volgen zal zijn in het nieuwe jaar!

A good start of the year! So let’s begin with wishing all my blogreaders a very happy, properative and creative, but most of all HEALTHY 2010! Ok, here it is……my first block of my Home Sweet Home quilt. This is the dutch version as the word is in dutch. It means security. There will be a sashing added of small squares, which I couldn’t sew today, but that will be done next week. Hope you like it! I have added some new feature to this blohg, so you all can follow my blogentries easier. So I made a subscription button for you to add me to your bloglist. I hope it will help and make me easier to follow in this new year!