vrijdag 15 januari 2010

D-day is coming on monday! D-day = maandag!

Ok, na een hoop geharrewar is eindelijk de kogel definitief door de kerk, voor zover dat definitief kan zijn in het UMCG. Eigenlijk wilden ze me pas de 28e gaan opnemen, een dag voor een geplande PET scan, maar dat heb ik resoluut geweigerd! Eerst zeggen begin van de volgende week, en dan twee weken later? No way! Daarvoor voel ik me gewoon echt nu te ziek. Mijn bronchitis en sinusitus tieren nog weelderig in mijn hoofd en longen, dus daar mag echt naar gekeken gaan worden. En dan mogen ze ook gelijk die verhoging en koorts van de afgelopen maanden eens tegen het licht houden. Nu moet ik me maandag melden via de ER en dan nemen ze me op, wordt gezegd. Tja, eerst zien dan geloven, maar ik ben er maandag! Vanuit het ziekenhuis hou ik jullie op de hoogte via dit blog. Anders moet ik wel heel veel emails versturen en ik heb weinig tijd achter de PC daar. 9 PC’s voor alle patienten! Da’s delen!

Ok, after a lot of troubles I finally have gotten the promiss I will be admitted next monday 10 am. they apprantly wanted to take me in by Januari 28th. a day before a planned PET scan, but I refused this. I am getting to ill and need treatment. First they said beginning of nect week and then they plan it 2 weeks later! No way! I am really feeling to aswefull for that long time to wait again. My bronchitis and sinusitis are growing wildly in my head and lungs so they really have to check that out. And after checking that they can also check out the problems with my rising temps for the past three months. Now they will take me in when I go to the ER by monday monring 10 am, so hopefully they won’t send me home again, because it wasn’t emergency enough! First see and then believe, but monday I will be there! From the hospiatl I can keep you posted about all that happens there through my blog otherwsie I will have to send lots of emails and I have only little time at a PC there. There are 9 PC’s for all the patients in the hospital, so that is real sharing!