woensdag 20 januari 2010

extra update!

Nou,ik heb dus inderdaad behoorlijk op mijn poot moeten spelen,zoals we
dat zeggen in Amsterdam.Ik krijg morgen gelukkig alsnog de PET scan. Die
gaan ze doen om te kijken of er nog meer probleem gebieden zijn die bv.
ontstekingen hebben (in organen ed.) en dat brengt het stofwisselings proces in kaart. Niet dat dat altijd alles zegt, maar ik ben wel blij dat ze toch verder kijken als alleen maar de hoofd problemen, die pas een 2-3 weken spelen en mijns inziens zijn ontstaan door de koude. Als er niks uit de PET scan komt weet je in ieder geval wel dat er niet al te grote problemen zullen zijn, want dan was dat wel zichtbaar geworden. Dus geeft het me wel wat rust dat dit toch nu gebeurd. Morgen om 11.00 uur ben ik daarvoor al aan de beurt, dus dat is lekker snel. Het is dus gelukt om hem te vervroegen. Ik moet daarvoor nuchter zijn, dus dat wordt voor mij nog een klus vannacht, want als diabeet met insuline is dat best een karwei om dan goed uit de nacht te komen en niet gelijk dan te mogen eten. Maar dat geeft me nu ook wel een uitdaging, want ze wilden er een infuus voor aanbrengen, maar daar heb ik altijd heel veel last van, dus heb ik dit geweigerd, wetende dat ik dit al vaker zonder heb kunnen doen. Nu ga ik mijn arts dus laten zien dat dat kan! LOL! Beetje competitie is wel goed voor mijn koppie! De man was wel verbaasd dat ik het geheel me toch best wel veel aantrok, maar daar houdt ie straks dan misschien ook meer rekening mee. Tja, je moet elkaar toch leren kennen en het is wel een aardige man hoor! Legt alles ook goed uit op lekenniveau, soms iets te veel leken niveau LOL! Ik heb mezelf maar getrakteerd op een lekkere kop koffie en een zalige vlaai punt! Met de dietiste afgesproken dat ik na deze opname ga lijnen LOL! Staat mijn hoofd nu echt even niet naar! Vrijdag krijg ik dan nog bezoek van de KNO arts en dit is dus heel belangrijk, want daar hangt de rest van de behandeling van af voor mijn hoofdperikelen. Dus al met al komt er eindelijk beweging in de brei!