woensdag 20 januari 2010

Goed nieuws! Good news!

Ok, vandaag was de Grote Visite, niet dat er nu veel artsen langs kwamen (maar twee ipv de normale 10), maar zo heet dat nu eenmaal eens per week! Ze hadden nog eens goed naar de foto gekeken van maandag en vonden toch dat er wel erg veel vocht in de holtes van mijn hoofd stond en dat er wel duiddelijk te zien was dat er een ontsteking zat. Hehehe, ze hebben het eindelijk door wat ik al weken loop te roepen! Officeel bewezen zelfs! Vrijdag komt de KNO arts langs en die gaat bekijken of dit chronisch is en of er gespoeld moet worden. Ze willen dan het opgevangen vocht opsturen naar het lab voor controle op bacterien en dan daarna gericht anti biotica gaan geven. Alleen ben ik nu bang dat ze hiermee ook gelijk klaar zijn om verder te zoeken naar de oorzaak van de koorts van de afgelopen 3 maanden. Volgens mijn zaalarts zou het hiermee opgelost zijn....maar die voorhoofdsholte problemen heb ik pas 2 weken en ik ben dus wel bang dat ze me nu naar huis sturen met een gerichtte AB kuur en dat dan thuis vrolijk de koorts gewoon weer terug komt als de AB kuur klaar is, wat thuis ook al een paar keer gebeurd is. En dan zou ik dus nog een keer terug moeten om het verder uit te laten zoeken! Nou, dat kan ik dus NIET meer opbrengen! Dus toch maar weer reklameren bij de zaalarts en hopelijk heeft ie een open mind, daar leek het alleen niet op daar straks!


Verder wil ik iedereen die me mailt en hier een berichtje achter laat, heel hartelijk bedanken voor de belangstelling! Dat doet een mens echt goed en eerlijk gezegd daar leef ik nu op! Mijn sociale kontakten gaan nu dus vooral via internet! Bezoek is bijna onmogelijk, dus is dit heel belangrijk voor me! Adres gegevens wilde ik hier niet neer zetten, maar ik kan niet mijn rechtermuis knop gebruiken om alle adressen van jullie te knippen en te plakken, dus ik kies er maar voor om het er wel op te zetten! Kan het later altijd weer weg halen LOL! En weet dat kaartjes heel welkom zijn in dit saaie gebouw! Ik heb nog noppes hangen!

UMCG,
tav Marianna Bergkamp
Afd E3 va, kamer nr 86-2,
Postbus 111200
9700CC Groningen

Ok, today we had the so called Grand Visiting, not that many doctors appeared (not more than just 2 instead of the normal 10), but that is what it is called! They had taken another good view at the x-ray from last monday and found a spot that they think is indeed an infection in my upper head. There was lots of fluids there that shouldn't be there. Finally they have found what I have been telling them for weeks now! But now it is officially proven! Friday the nose doctor comes by and will check me out and see what can be done and also if those parts need to be cleaned out and they want to send the fluid to the lab for testing to find the right effective AB cure. The only fear I have is that they think they have found the egg of Columbus now and don't look any further where the fever might have come from and send me home with this AB cure and the fever will come back when the AB cure is finished. That would mean I will have to go back once more to check the fever out again and that is something I can't take! So I guess I will have to talk to the doctor again to see if I can convince him. Guess I need to find that doctor that stormed through my room like a whirlwind this afternoon!