vrijdag 29 januari 2010

Nearly Insane

http://supergoof.web-log.nl/photos/nearly_insane/index.html Deze link gaf ik laatst al eens door om te laten zien waar ik zo verliefd op ben momenteel en ik ben nu zelf aan het lapjes verzamelen gegaan. Alle dozen uitgezocht die ik heb en dit is de score tot nu toe voor mijn eigen Nearly Insane:PICT0046 (Small)

Ik heb er toch maar iets meer kleurnuances bij gezocht ipv alleen hollandse stofjes. Leek me toch iets te veel van hetzelfde te gaan worden op laatst. Misschien dat er nog wat meer ecru en licht beige tussen komt met bv een rood roosje of zo, maar dat zie ik gaandeweg wel. Ook van de roze lapjes weet ik nog niet zeker of die erin gaan komen. Dus wat zouden jullie doen? Wel of niet? Hieronder even een close-up om ze beter te kunnen zien:

PICT0048 (Small)

PICT0047 (Small)

 

       http://supergoof.web-log.nl/photos/nearly_insane/index.html This link I published a few days ago already to show you with what I have fallen in love at this moment. Now I have started to collect those fabrics myself and this is all I could ‘rescue’ from my own stash for my new project Nearly Insane. I have found more color differences instead of just dutch folklore fabrics with one type of red. It seams to me it might be too much of the same in the end. Maybe I will add some more cream or beige with a small rose on it, but I will look into that along the way. Also the pink fabrics I am not certain of if I would use them in this color palet. What would you do? Yes or no? Above you can see a close-up of the fabrics to get a better impression.