zondag 24 januari 2010

Nearly Insane

http://supergoof.web-log.nl/mijn_weblog/nearly_insane/index.html Hopelijk werkt deze link goed, want ik wil je even laten zien waar ik al een paar weken (of is het er pas eentje) verliefd op ben geworden.......de Nearly Insane die Supergoof heeft gemaakt en nu een AFFO is! Ik ben echt helemaal weg van het rood-wit-roze kleurgebruik! Eigenlijk wil ik NU gelijk naar Cordi Atelier om rood-witte lapjes te scoren....! Tja, ik heb het boek nog niet maar wel een EQ project, dus zou al kunne beginnen LOL! En thuis ligt nog een Hollandse roosjes lapje in rood met witte roosjes, dus die komt er zeker in. Vooral die Hollandse lapjes (ruitjes, stipjes, roosjes ed. van die boerenbont lapjes) vind ik hier heel leuk voor! Alleen in rood-wit dan he. Natuurlijk wordt de mijne anders als Supergoof's maar dat moet ook. Het is immers dan mijn quilt! Tja, ik kan nog dromen over lapjes merken jullie al!