vrijdag 15 januari 2010

Still sewing/ Nog steeds naaiende

Dit is dan mijn aanwinst van de afgelopen week. Ik had gedacht dit even in elkaar te gooien, maar dat lukte toch niet echt. Ik besloot natuurlijk om het toch anders te doen als aangegeven, dus koos voor country kleuren. Alle witte strips verdwenen er dus tussen uit en moeten vervangen worden door mijn eigen stofjes. Dat is ook wat ik er leuk aan ga vinden, want zo wordt het meer van mezelf! Nu nog country stofjes inslaan! Maar dat is toch een goed excuus! Om toch nog wat te mogen kopen dit jaar! Nu houd ik me nooit aan voornemens om minder te kopen, dus dat probleem heb ik niet echt LOL en bovendien heb ik geen goede voornemens gemaakt op 1 januari (ok, alleen dus die hand sampler hand-quilten dit jaar) dus ook dat probleem heb ik niet! Betekent gewoon dat ik weer mag kopen als de portemon-niks gevuld is! Hoe vinden jullie het trouwens geworden in deze kleuren? Leuk genoeg om ermee door te gaan? De blokken heb ik gewoon maar ff neer gelegd hoor, dat zal nog wel in volgorde veranderen!PICT0038 (Small)

This is my provid from this week. I thought it would sew much faster, but I didn’t manage to do that! I decided to do it differently than said in the pattern description, so choosed to use country colours. All white strips disappeared and need to be replaced by stash fabrics, but that also means it will be more of my own style. Now I just need to buy some country colour fabrics LOL! But that is a good excuse! To be able to buy something this year! Not that I made any NY resolutions (ok, just only to hand quilt my sampler), so I don’t have that problem either (to keep that). Just means I can buy again when my wallet is refilled! How you like these colours? Nice enough to continue sewing it this way? The blocks I just layed out for the pic, that might change over and over again before the final setting!