Doorgaan naar hoofdcontent

Nog steeds naaiende

Dit is dan mijn aanwinst van de afgelopen week. Ik had gedacht dit even in elkaar te gooien, maar dat lukte toch niet echt. Ik besloot natuurlijk om het toch anders te doen als aangegeven, dus koos voor country kleuren. Alle witte strips verdwenen er dus tussen uit en moeten vervangen worden door mijn eigen stofjes. Dat is ook wat ik er leuk aan ga vinden, want zo wordt het meer van mezelf! Nu nog country stofjes inslaan! Maar dat is toch een goed excuus! Om toch nog wat te mogen kopen dit jaar!

Nu houd ik me nooit aan voornemens om minder te kopen, dus dat probleem heb ik niet echt LOL en bovendien heb ik geen goede voornemens gemaakt op 1 januari (ok, alleen dus die hand sampler hand-quilten dit jaar) dus ook dat probleem heb ik niet! Betekent gewoon dat ik weer mag kopen als de portemon-niks gevuld is! Hoe vinden jullie het trouwens geworden in deze kleuren? Leuk genoeg om ermee door te gaan? De blokken heb ik gewoon maar ff neer gelegd hoor, dat zal nog wel in volgorde veranderen!PICT0038 (Small)

Reacties

Nelleke zei…
hallo Marianna ik vind je blokjes mooi met deze kleuren en wat betreft je voornemens om geen lapjes meer te kopen sluit ik me bij je aan heb ook van die momenten dat ik denk van ik heb lapjes zat en bij het volgende bezoek aan de quiltwinkel ook nog eens vlak bij mij in de buurt ga ik gelijk voor de bijl!Dus voor mij ook geen voornemens meer.Gaat het met jou al een beetje beter?Groetjes Nelleke

Populaire posts van deze blog

Ander blog

Voor degene die hier nog wel eens langs komen:  Ik heb ook op WordPress een blog en daar ga ik verder met mijn papier hobby's, nu quilten bij mij eigenlijk stil ligt. Hier is de link: Wordpress blog Veel plezier met lezen daar! Groetjes, Marianna

Lekker bezig

De afgelopen tijd heel afwisselend bezig geweest. Ik heb mijn Bullet Journal weer eens opgepakt en ingetekend voor de maand maart. Ik had de eerste twee maanden van 2019 er niks mee gedaan, vooral omdat ik merendeels gewoon te ziek was. Die rotgriep bleef ook hier lang hangen! Maar dat komt mijn koppie niet ten goede, dan verlies ik het overzicht over wat ik graag wil doen en wanneer iets af moet zijn (zoals bv. voor een workshop), dus dat was de reden om hem er toch weer bij te pakken. En het werkt nog niet helemaal volledig, maar het geeft wel meer rust en overzicht. En dan kom ik ook weer beter in mijn velletje te zitten en wordt ik iets produktiever. Dat is geen doel op zich, maar het voelt gewoon fijner als je ook eens iets kunt afmaken. Geeft meer voldoening dus... ..... dus ben ik nog steeds bezig mijn Dear Jane aan het quilten, ongeveer 1 blok per dag en een sashing. Behalve die dagen dat ik veel weg ben, dan lukt dat niet. Vaak zit ik nu 's avonds op de bank TV te kijke

Heerlijk dagje Schagen en Amsterdam

Zoals ik in mijn vorige blogje al vertelde ben ik gisteren naar Schagen geweest om bij Aljona de fotoquilt cursus te volgen. Jacqueline  gaf daar de les en dan is het altijd gezellig! Was heerlijk om weer eens bij hun geweest te zijn. Helaas was Aljona zelf er niet, die zit vandaag in de USA en gaat daar op Handiquilt cursus...tja, verschil moet er zijn he! LOL! En ik kwam op de cursus ook nog Monique tegen, die vertelde altijd mijn blog te lezen (hoi Monique!) en dus mijn foto's herkende van Flopke! Grappig hoe klein de wereld dan ineens is! Terwijl ik dus altijd denk dat er maar een handjevol mensen zijn die dit gebrabbel lezen! Dus Monique, laat je nu een berichtje achter voor de gezeligheid? Altijd leuk hoor om contact te hebben met je lezers! Maar dat geldt voor jullie allemaal. Ik vind het echt geweldig als jullie een commentaartje op mijn schrijfsels achter laten! Dus heel erg bedankt als je dat al doet! Deze twee foto's zijn het uiteindelijk geworden waar ik een p