zaterdag 2 januari 2010

Uitslag wedstrijd…..and the winner is:

PAT: Om te voorkomen dat puppies, en ouder honden, LOL de post opeten, lijkt het mij een leuk idee om een patchwork zak te maken die aan de brievenbus gehangen kan worden om de post in op te vangen.

& ERICA: Hihi, da's niet moeilijk: mij lijkt een patroontje van onze Hobbes met 'n bal hartstikke leuk!

Ok, het is een klein beetje later als gepland…17 minuten na twaalven, dus officieel is het al 2 januari voor ons Nederlanders en andere Europese mensen, maar voordat ik naar bed ga moet ik toch de winnaar bekend maken van mijn wedstrijd! In dit geval dus winnaars, want ik ga twee ideeën combineren in één patroon!En ja, ik hou zelf ook van hondenpatronen en vooral Labradors natuurlijk! Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken die ideeën heeft aangedragen en er zijn erg veel leuke ideeën binnen gekomen en ik zal zeker het komende jaar met veel projecten aan de slag gaan! Super leuke uitdaging is dat! Bedankt iedereen en een heel GELUKKIG & GEZOND 2010! Ik hoop dat het voor jullie een net zo creatief jaar zal zijn, als dat het voor mij lijkt te gaan worden!

PAT: To prevent puppies and older dogs eating the snailmail, it seams a nice idea to make a patchwork bag to hang at the frontdoor mailbox, so the post will fall in it when delivered to the house. (For english people…in Holland we have only a little rectangle hole in the door where the postman can slide the mail through and it fall on your doormat. Good food for naughty dogs)

& ERICA: Haha, that ain’t difficult: I would love to have a pattern of our Hobbes (=labrador) with a ball!

Ok , it is a little later than I thought…17 minutes after midnight, so officially already Januari 2nd for the dutch and other europeans, but before going to bed I had to pick my winner! Two winners actually as I am going to combine 2 ideas in one pattern! The reason I choose these 2 is because I asked for unexpected ideas and Pat had this unexpected idea and Erica an unexpected subject and she is right there are hardly any dog patterns and none Labrador patterns. And yes, I love dog patterns myself, especially Labrador ones of course. I want to thank you all who contributed ideas for all your input as I do love lots of them and certainly will work on many projects this year to come! Super cool challenge! Thanks everyone and a very HAPPY & HEALTHY 2010! I hope it will be as creative for you as it seams to become for me!