zaterdag 23 januari 2010

Voorzichtige vooruitgang

Het gaat duidelijk dus de goede kant op, want van de week ging het toch wat minder makkelijk om de grote hal door te lopen! Het lijkt wel of ze toch voorzichtig wat credit van me krijgen, want de koorts is sinds gisterenavond een halve graad gedaald en ook vanochtend was het redelijk. Nog niet perfect, maar daar is het ook nog iets te vroeg voor. De temp wordt nu iets serieuzer gemeten door de verpleging op meerdere manieren, zodat we objectief kunnen vergelijken en er geen discussie komt over apparatuur (de mijne) of waardes. Oor-metingen zijn bij mij nl. altijd goed en andere manieren dus niet, terwijl die wel nauwkeuriger zijn! Vroeger (vlak na mijn transplantatie) mocht het geen eens anders als rectaal! Vandaag lekker met mijn lapjes gespeeld onder het genot van een chocolade koffie (ja, ga aandelen nemen in dat restaurant) en ik merkte dat ik het vol kon houden en er ook echt zin in had. Dat was de hele week wel anders! Dan deed ik het wel, maar was de puf snel op. Nu ben ik al de hele middag weg van zaal (lig er met 2 mannen en een vrouw) en die privacy doet me erg goed! Nu kom ik de avond wel door! Zo dus eerst maar eens gaan eten! En dan uitkijken naar morgen als manlief weer komt! Heerlijk! Dat breekt die saaie zondag! En daarna is het al maandag en misschien komt er dan wat meer duidelijkheid over hun plannen met mij! Als deze verbetering zich door zet wil ik ook zeker naar huis!