woensdag 27 januari 2010

Zalig weer thuis!

PICT0042 (Small)

Nou, zoals jullie kunnen zien aan de berg kaarten ben ik niet vergeten in het ziekenhuis, hoe kort ik er ook maar was. Voor mijn koppie lang genoeg hoor! Door mezelf te verwennen en verwent te worden ben ik deze periode door gekomen. Ik vond het deze opname moelijker als vorige. Misschien omdat ik maar middelmatig ziek was en je toch merkt aan personeel dat ze eigenlijk zo iets hebben van “mens wat zeur je nou?” in hun houding. Niemand die iets zei hoor, maar je merkt toch dat er wat gek tegen je aangekeken wordt dat je MAAR een sinusitis hebt. Daar hoef je toch niet voor in een ziekenhuis te liggen? Nee klopt, normaal niet! Maar ja, het was ook niet alleen die hoofproblemen waar ik voor kwam he! Maar ik ga het allemaal snel vergeten en vooral voorlopig niet terug! Kan het daar ff niet meer zien! De controle van de KNO arts gaat dus al vandaag in het Flevo zkh. plaats vinden en niet vrijdag in het UMCG! Daarna gaan we Flopke ophalen! Dus na iets ellendigs heb ik dan gelijk mijn grote geluk in handen LOL! Ja, ik zal oppassen hoe ze me omver holt! Lijkt me heerlijk! En ze wordt al lekker voor me gewassen daar, dus weer een zorg minder! Kan bijna niet meer wachten!

Na het ontslag zijn we eerst lekker nog een laatste keer koffie gaan drinken in het restaurant. Nog steeds smaakte die er goed! Daarna op zoek gegaan naar de Folkingestraat in hartje Groningen waar mijn Marokaanse winkeltje staat. Het is er nog steeds, maar het was dicht om 10.30!!! Tja, je kunt gewoon ook echt pech hebben! Op de terugweg de steeg weer uit (want eigenlijk is het niet veel breder) kwamen we langs een ander leuk winkeltje waar ze allemaal serviesgoed verkochten, blond, PIP, boerenbont roosjes ed. Ook een super leuk winkeltje om door te snuffelen! Daar heb ik ook lekker mijn slag geslagen voor die ontbijt bakjes! Een roze en blauwe PIP (nee, niet om het merk, maar omdat ik ze zo leuk vind) en twee boerenbont designs. De rode had ik eigenlijk als lapje willen kopen…., maar Cordi Atelier (quiltwinkel) ging pas om 13.00 uur open en dat werd toch wel erg laat! Helaas! Maar ik heb mezelf beloofd dat ik gewoon - als ik weer sterk ben - eens een dagje naar Groningen ga om te shoppen! Goed voornemen toch?

 PICT0043 (Small)