dinsdag 16 februari 2010

And another 3 blocks for FWS/ En weer drie blokken voor de FWS

FWS 44 Gentleman's Fancy (Small)FWS 69 Practical Orchard (Small)FWS 31 Evening Star (Small) Het eerste blok heb ik vannacht nog ff gauw in elkaar gefrutseld toen ik nog niet kon slapen. Het tweede blok is vanmiddag in een kwartiertje in elkaar “gegooid”. Weliswaar ook driehoekjes, maar niet zo moeilijk als Birds in the Air die ik van de week gemaakt heb. Het derde block heb ik vanavond nog gemaakt. Allen waren relatief makkelijk! Ik vind ze wel iets hebben zo met die aparte stofcombi’s! Tot nu toe maakte ik alles met bv een effen achtergrond stof (zoals bv mijn DJ), maar deze hebben dat niet en dat geeft toch wel een speciaal effect aan het blok! Morgen het laatste blokje van de inhaalslag!

The first block I made last night, when I couldn’t catch my sleep so easily. The second block I just “throwed” together this afternoon. Ok, there were some triangles, but hardly as difficult as “Birds in the Air” I made earlier this week. The third block I made this evening. They were all relatively easy! I think they have something special with no solid background fabric like I used to make my blocks with (Like DJ), but these don’t have a that and it gives a special effect to the block itself I think! Tomorrow the last block of this catching up race!