woensdag 17 februari 2010

FWS Goal Achieved! FWS Doel bereikt!

FWS 82 Spider Legs (Small)Het laatste blokje dat nog moest om alle blokken van de BOM van Quilthuis Lieselotje bijgewerkt te hebben t/m januari. Het is immers nog Februari, dus ik heb nog een kleine twee weken om de blokken van deze maand te maken en nu ik de smaak te pakken heb lukt dat ook wel! Ik ging inderdaad wel als een speer de laatste dagen. Tja, ineens merk je dat het wil lukken en dan heb ik er ook lol in en kan eigenlijk niet stoppen! Hoeft dus ook nog niet! Het doel van deze inhaal actie was om met dit project helemaal bij te zijn als ik ga beginnen aan de CWDQ, die ik ook als BOM via Magdaleentje ga doen (ik doe daar al de Tail Feathers). Het boek krijg ik morgen in huis en hopelijk van het weekend het eerste pakketje van de BOM! Ik kijk er erg naar uit, want ik vind haar zulke leuke stofjes gebruiken! Ben er helemaal flieft op! Ik ga wel gelijk op met de rest van de groep die in Oktober is gestart en ik haal die 20 blokken dan in september in met de start van een nieuwe groep. Hoef ik me nu niet scheel te werken om daar ook mee bij te komen! Dan zou de lol er wel snel af gaan denk ik zo! Nu eerst de laatste 4 blokjes voor de FWS voorbereiden, zodat die ook klaar liggen om in elkaar gegooid te worden!

The last block that had to be made to have catched up (till January) on all my blocks for the FWS I am doing at a LQS as BOM. It still is February, so I can do the blocks for this month in the next 2 weeks or so and now I got the taste of it I am sure I can do this! Yes, I went very fast the last couple of days. Suddenly you feel you get the swing of things and I had such fun making them I hardly can stop now! I don’t have to! The goal of this catching up session was to have this project totally up to date when I start on the CWDQ, which I am making also as a BOM through Magdaleentje, the same LQS where I am doing the Tail Feathers as BOM. The book is on its way and probably will be here by tomorrow and hopefully the first package of the BOM will be here by the weekend. I am so much looking forward to this new project as I love the fabrics this lady selects for the blocks! I fell in love with it! I will be doing this project together with some ladies that started in October already and I will catch up on the 20 blocks they have made so far when in October 2010 there will start another group as BOM for the CWDQ. This means I don’t have to catch up on those 20 blocks now! That saves a lot of work for me! I think I wouldn’t like working on it anymore if I have to do that in no time! Now all I need to do is prepping the last 4 blocks for February so they will be ready to trow them together! Ok and stitch them on time, so before end of this month!