woensdag 10 februari 2010

FWS struggle

PICT0078 (Small)Birds in the Air in wording. Wat een gevecht heb ik met die vogeltjes geleverd vandaag! Op één of andere manier heb ik altijd ruzie met kleine driehoekjes! Ze willen bij het aan elkaar zetten van de rijen nooit precies goed op elkaar passen. Vooral in onderstaande foto’s is dat goed te zien, zeker de rechtse! En dan zijn dit enkele van mijn betere creaties!Wie weet hier een oplossing voor hoe je dat makkelijk goed aan elkaar krijgt? Ik wil dit vooral met de naaimachine doen en daardoor heb ik er ook problemen mee, want met de hand heb ik dit probleem niet zo, daar kun je meer foezelen! Klik op de foto’s voor vergroting!

PICT0079 (Small) PICT0080 (Small)

Birds in the Air in making. What a battle that was today with those birds! Somehow I always have to fight with small triangles! Especially when I add rows of them together, they never fit right and get together well in place! Especially on those upper pictures you can see what I mean and these are my best creations so far! Who knows the trick to do these babies right? I want to do this on the sewing machine as I have less experience with that and it’s always on the sewing machine I have this problem, not by handsewing! You can cheat there more LOL! Click on the pic to get them bigger!

PICT0082 (Small) PICT0081 (Small)

Dit zijn mijn AFFO blokken voor vandaag van de FWS. Of eigenlijk is de linkse dus van vandaag en de rechtse van gisteren om precies te zijn. Na bovenstaand gevecht heb ik alleen nu geen zin meer om door te gaan met deze…..ja ook weer driehoekjes! Alleen een klein beetje groter:

PICT0083 (Small)

These (upper pic) are my finished blocks for today or better the left one is today’s and the right one is yesterday’s! After the fighting story from above you can imagine I guess I am not in the mood for this block (see up)…..yes again triangles! Just a bit bigger!