vrijdag 26 februari 2010

FWS update februari

PICT0010 Ok, als je niet echt goed oplet en met je gedachten rond zwerft, dan krijg je dus zo’n blok ipv deze:

PICT0012 Natuurlijk toch nog even verandert, zodat ie nu mooi is! Dit is één van de februari blokjes van de FWS als BOM via Quilthuis Lieselotje en ik moet zeggen dat het deze maand voor het eerst echt tegenviel! Ik heb nu naadjes die echt niet breder zijn als een 1/8” en dat naait echt rottig! Ik hoop maar dat ze niet zulke smalle repen stof blijven snijden, want dan weet ik dat ik zeker niet doorga aan het einde van het eerste jaar! Dit is ronduit frustrerend en dan is het echt geen hobby meer! Kijken of de andere februari blokjes net zo gaan…hoop het niet!PICT0013 (Small) PICT0014 (Small) 

Ok, if you’re not paying attention while sewing you get such a weird block (1st pic) instead of the second pic block! Of course I have changed it, so it is nice now! This is one of the FWS blocks I am working on as BOM through a LQS and this is the first month I was really disappointed by the size of the wide of the fabric strips. I have seam allowances that are really not bigger than just a scant 1/8” and that really sews unpleasant! I hope they won’t continue cutting such small strips of fabric as I know for sure that I won’t continue this BOM after the first year when this happens! This is so frustrating and it really ain’t hobby anymore this way! Let’s see if the rest of the February blocks have the same small cuts of (the wide of the) fabric…hope not!