maandag 8 februari 2010

Update Farmer’s Wife Sampler

 PICT0076 (Small)PICT0075 (Small)PICT0073 (Small)PICT0074 (Small)

Dit zijn de tot nu toe gemaakte blokjes van mijn FWS. Ja, ik loop chronisch achter, maar probeer dat nu een beetje in te halen, want het nieuwe pakketje van Quilthuis Lieselotje is al binnen, zoals jullie in het laatste blogje konden lezen. De laatste twee blokjes heb ik vandaag gemaakt op de naaimachine en dat ging best goed, dus ik ga er meer zo proberen, misschien dat ik dan mijn achterstand wat makkelijker in kan halen! Het tweede blok heb ik in het ziekenhuis gemaakt op de hand en is van het derde pakket van de BOM, de rest is van de eerste maand! Ik vervang soms wat stofjes als ik zelf andere heb die beter passen bij mijn smaak. Ik hoop voor einde van de maand bij te zijn! Ik wil dolgraag verder met mijn NI…die trekt natuurlijk met al die nieuwe lapjes, maar ik ben braaf! Eerst de FWS!

These are the blocks of my FWS I made so far! Yes, I am super behind on my FWS sewing, but will try to play catch up as the new BOM parcel of Quilthuis Lieselotje (LQS) has arrived already, as you could have read in my earlier post. The last 2 blocks I made today on the sewing machine and I think they went pretty OK, so me catching up will be done more like this to make it easier on myself! The second block I made in hospital by hand and is from month 3 of the BOM, the rest is of the first month! I do substitute some fabrics, which are more to my taste from my own stash. I hope I have catched up all by the end of the month! I would love to go on with my NI with all the new fabrics in red/white as it attracks me of course, but I am a good girl! First the FWS!

 PICT0072 (Small)Dit is dus het totaal plaatje!/This is the total picture of all blocks.

PICT0077 (Small)En dit is de volgende, maar die doe ik door de hoeveelheid stukjes wél op de hand! This is the next one, but I will do this one by hand due to the many pieces.