zaterdag 20 maart 2010

Dear Jane ge-update

H11 L1 L2 L3

Liefde, Zweet & Tranen  De naam van mijn Baby Jane! Dit is de link naar mijn webpagina waar mijn hele Dear Jane quilt staat te pronken. De blokken zijn de laatste die ik gemaakt heb vorig jaar zomer…..Ik heb alle blokken die af zijn in een virtual design wall gezet en die is nu ge-update, dus ga lekker smullen. Even geen nieuws op andere gebieden (NI iets naar beneden scrollen voor het laatste nieuwe blokje van deze maand) en de klosjes zijn ook niet meer ter hand genomen. Moet daar even wat andere kleurtjes bij zoeken om de klosjes beter uit te laten komen, maar daar hebben we een rustige zondag voor toch? En dan vooral verder aan de resterende 18 blokjes voor de DJ en nog een heleboel rand-driehoeken….einde van het jaar wil ik hem in elkaar hebben zitten…wat een doel he!

Love, Sweat &Tears The name of my Baby Jane! This is the link to my website where you can see my whole DJ quilt in full glory! These blocks are the last ones I made last summer………..I have scanned all my finished blocks and put them in a virtual design wall and updated that one yesterday with 3 more rows of blocks, so go and check it out! There is no news on other quilting areas like the NI (most recent block is in a blog entry a few messages back) and the klosjes (spools) are on hold as I need to find some fabric to give the spools more contrast, but I have a quiet sunday afternoon to do that, right? And after that I need to continue sewing my DJ blocks, still 18 to go, and a whole lot of tri’s for the border…end of this year I want to have the piecing accomplished…what a goal in itself!