zaterdag 13 maart 2010

Klosjes update = 0

Tja, soms zit het even tegen! Dus de klosjes PICT0088 (Small) zitten nog niet in elkaar, want mijn handen willen niet meewerken. Soort van rheumatische pijn steeds, dus dat naait niet echt lekker. Wel heb ik al een paar hexjes gesneden gisteren, maar ook dat gaat tergend langzaam. Zelfs nog wat gequilt, maar dat doe ik niet volgens de officiele methode! Ik ga gewoon letterlijk op en neer en dan gaat het nog redelijk, voor 15 minuten dan he! Ik vind de sampler wel steeds mooier worden! Nu is dat dus een uitdaging, dus ik probeer iedere dag een heel klein stukje te doen, zeg een draadje per dag! Soms is het zelfs meer, maar dan voel ik het ook in mijn handen. Zal van de week weer een foto laten zien van het quiltwerk. Hopelijk zijn mijn handen dan ook wat beter om weer wat te kunnen naaien!

Well, sometimes things are against you! The klosjes (spools) aren’t sewed together yet as my hands do hurt to much with rheumatic pain, so that isn’t comfortable for sewing. I did manage to cut out some hexagons for my new quilt (see below), but that goes very slowly too. I also quilted a little bit, but that I ain’t doing like the official method. I just go up and down and that I can do for about 15 minutes! I do like the look of the quilted sampler! So that is a challenge to do a thread a day! Sometimes I can do more than one thread a day, but most of the time I can feel that in my hands! I will try and upload a picture of the quiltwork of my sampler later this week! I hope my hands will be a little better to by than, so I can sew a bit easier!