dinsdag 9 maart 2010

Klosjes

PICT0088 (Small)Mijn eerste klosjes stofjes gesneden! En ja, jullie zien het goed! Ik heb paterno malletjes gemaakt! Tja, met 506 klosjes te gaan leek me dat toch slimmer als dit tig keer printen op freezer paper. Ook al werkt die laatste stukken makkelijker en fijner voor mij (met mijn haat-liefde verhouding met paterno plaat). Zaterdag is klosjes dag, dus dan laat ik mijn klosjes zien….hopelijk volgen er vlug nog meer! In ieder geval heb ik wat te doen morgenavond op de Bee!

My first klosjes (spools) fabrics are cut. And yes, you see it well! I used paterno for it! Well, with 506 more klosjes to go I thought it was a cheaper option than printing it so many times on freezer paper, althou I do love working with freezer paper by far better! Even if it works nicer with the last (with my hate-love relation with paterno) Saturday is the update day of the klosjes (spools)…so than I will show you what I have made this week….I hope there will be more to show! Anyway I have enough to do during the Bee tomorrow evening!