maandag 31 mei 2010

Wat een leuk gebaar!

20 jaar jong In dit berichtje liet ik jullie al weten dat afgelopen 8 maart een heel bijzondere dag voor mij is geweest. Maar wat schertst mijn verbazing…toen ik vanochtend op de Lever poli in het UMCG kwam, voor de officiële jaarscontrole, kreeg ik dit mooie boeket bloemen aangeboden van het hele transplantatie team! Wie krijgt er nu blommen van zijn dokter? Super leuk dus dit gebaar! Ze vonden het wel heel bijzonder dat ik de 20 jaar had volgemaakt! Blijkbaar gebeurd dat toch niet zo vaak als ik wel eens denk! Verder lijkt alles goed te zijn, behalve de diabetes die maar niet goed onder controle te krijgen is, maar daar zou overleg over komen met Leiden en Zwolle wat eventueel nog andere opties zijn en wat voor mij nog haalbaar is qua risico’s. Maar nu laat ik deze zorgen tot de dag van morgen en ga ik eerst maar even uitwaaien met Flopke in het park en daarna lekker een paar steekjes maken in mijn LIB blokjes (waarvan ik er ook tijdens het wachten aardig wat heb kunnen doen) en hiervan genieten:20jr. OLT team (Small)Image4