Doorgaan naar hoofdcontent

Flopke GESLAAGD voor haar eerste examen!

19062010 GH1 (Small)
Hier is het overtuigende bewijs: ons mooie certificaat! Het was een lange sessie en de hondjes waren het meer dan beu op het laatst, maar we hebben goed gescoord! Bij de theorie had ik maar 1 fout van de 20 en bij de praktijk hadden we maar 3x een +/- ( en twee waren zelfs wat twijfelachtig) en de rest van alle onderdelen was een vette +, dus een mooie score! In augustus gaan we verder met de GH2 en dat zal best flink trainen worden, want dan moeten ze los kunnen volgen ed. en dat is nog een beste kluif! Maar we hebben er altijd samen veel lol aan, dus gaan we lekker verder!

Image bewerkt sign

Reacties

PatchworkRose zei…
Well Done. I knew you would both do well :-) Glad she is back to her well self and having fun.
Have a good weekend
Cheers
Lynne
Nelleke zei…
Hallo Marianna van harte gefeliciteerd met jullie certificaat het begin is er en lekker met je hond bezig zijn geeft zoveel voldoening zowel voor mens als dier.groetjes en een flinke knuffel aan Flopke Nelleke
Gefeliciteerd, Flopke doet mee met de geslaagden golf.
groetjes Elly
Guusje, zei…
Gefeliciteerd met het certificaat. Wat goed dat jullie die hebben gehaald.
Erica zei…
Gefeliciteerd! Geef Flopke maar een extra koekje, ze heeft het verdiend! Los volgen, oei, dat zal niet meevallen....Hobbes kan het wel, tot hij iets ziet dus...:-(
en hij ziet nogal veel (poes, gras, stokjes en takken, kinderen, fietsers, enzovoort, *zucht*....)
DaniĆ«lle zei…
Goed gedaan!!! Yvette schoot vanochtend nog 3 tuinen door achter een kat aan die voorlopig niet meer bij ons langs loopt hihi! Voor de rest luistert ze voorbeeldig hihi! Mooi weekend, groeten, Daniƫlle

Populaire posts van deze blog

Ander blog

Voor degene die hier nog wel eens langs komen:  Ik heb ook op WordPress een blog en daar ga ik verder met mijn papier hobby's, nu quilten bij mij eigenlijk stil ligt. Hier is de link: Wordpress blog Veel plezier met lezen daar! Groetjes, Marianna

Lekker bezig

De afgelopen tijd heel afwisselend bezig geweest. Ik heb mijn Bullet Journal weer eens opgepakt en ingetekend voor de maand maart. Ik had de eerste twee maanden van 2019 er niks mee gedaan, vooral omdat ik merendeels gewoon te ziek was. Die rotgriep bleef ook hier lang hangen! Maar dat komt mijn koppie niet ten goede, dan verlies ik het overzicht over wat ik graag wil doen en wanneer iets af moet zijn (zoals bv. voor een workshop), dus dat was de reden om hem er toch weer bij te pakken. En het werkt nog niet helemaal volledig, maar het geeft wel meer rust en overzicht. En dan kom ik ook weer beter in mijn velletje te zitten en wordt ik iets produktiever. Dat is geen doel op zich, maar het voelt gewoon fijner als je ook eens iets kunt afmaken. Geeft meer voldoening dus... ..... dus ben ik nog steeds bezig mijn Dear Jane aan het quilten, ongeveer 1 blok per dag en een sashing. Behalve die dagen dat ik veel weg ben, dan lukt dat niet. Vaak zit ik nu 's avonds op de bank TV te kijke

Heerlijk dagje Schagen en Amsterdam

Zoals ik in mijn vorige blogje al vertelde ben ik gisteren naar Schagen geweest om bij Aljona de fotoquilt cursus te volgen. Jacqueline  gaf daar de les en dan is het altijd gezellig! Was heerlijk om weer eens bij hun geweest te zijn. Helaas was Aljona zelf er niet, die zit vandaag in de USA en gaat daar op Handiquilt cursus...tja, verschil moet er zijn he! LOL! En ik kwam op de cursus ook nog Monique tegen, die vertelde altijd mijn blog te lezen (hoi Monique!) en dus mijn foto's herkende van Flopke! Grappig hoe klein de wereld dan ineens is! Terwijl ik dus altijd denk dat er maar een handjevol mensen zijn die dit gebrabbel lezen! Dus Monique, laat je nu een berichtje achter voor de gezeligheid? Altijd leuk hoor om contact te hebben met je lezers! Maar dat geldt voor jullie allemaal. Ik vind het echt geweldig als jullie een commentaartje op mijn schrijfsels achter laten! Dus heel erg bedankt als je dat al doet! Deze twee foto's zijn het uiteindelijk geworden waar ik een p