zaterdag 26 juni 2010

Toy for Adoni/ Speeltje voor Adoni

Na een middagje spelen is het dan toch gelukt:PICT0111 (Small)Het speeltje voor Adoni is ook op tijd klaar! In de bladeren van de bloem heb ik krinkelfolie verwerkt, als van chips zakken, en dat knispert lekker als de kleine met zijn knuistjes erin knijpt! Natuurlijk kan hij er nu nog niks mee, dat komt pas vanaf een maand of drie denk ik zo. Maar ik vond het wel een leuk ding en heb toen er wat gezellige, vrolijke lapjes bij gezocht uit mijn voorraad en HUP achter de borduur machine! Het patroon komt van Stickbär. Bluemli-Berta-alleVoor wie het erg leuk vind: ik wil ze op bestelling ook maken voor de verkoop! Mail me als je interesse hebt! Ook voor andere ludieke cadeautjes kun je me altijd mailen, dan maak ik het voor je! Ik kan toch ook niet alles zelf bewaren immers! En dan heb ik een doel om al die leuke dingen eens te maken! En je weet zeker: het is een uniek cadeau! Er is geen enkel ander exemplaar op de hele wereld, die precies hetzelfde is!

This is the toy for Adoni, ready in time! In the leaves I have added some crinckle folio, as from chips bags, and that makes a lovely noise when the little guy squeezes it with his fingers. Of course he can’t play with it yet, that will come in 3 months I guess. But I loved this toy, so bought the pattern and found some nice fabrics for it in my stash and Olé, behind my machine and making it! The patterns is from Stickbär. In case you love it too: I want to make them for sale too! You just need to send me an email and we discuss the details. Also other personalised gifts I like to make, so just ask me for the possibileties. I can’t keep all the stuff myself and I have a goal to make all the funny items! And you know for sure: it is a unique present! Not a single one you can find world wide!