maandag 5 juli 2010

Again a star row sewed!/Weer een sterrenrij verder…

3e dag-2 (Small) Weer een sterrenrij verder na een middagje naaien! Hij wordt steeds leuker! Ik heb erg veel plezier in deze top, zowel qua naaien als qua kleurenspel. Soms verleg ik weer eens een blokje als ik dat leuker uit vindt komen en uiteindelijk zal ik wel zo vaak geschoven hebben dat ik echt tevreden ben. Vanavond is het zelfs nog gelukt om de tweede sterrenrij te maken en morgen kan ik dus gaan beginnen met de blokjes aan elkaar te naaien! Heb natuurlijk nog het één en ander verschoven uiteindelijk om gewoon wat veel voorkomende stofjes meer te verspreiden over de quilt. Ben zelf erg tevreden en vind hem heel zomers en fleurig!

Again a star row added after an afternoon sewing! It becomes nicer and nicer! I love this top already, as for the sewing part and the colour play! Somerytimes I change a setting of the blocks if I like it better and finally there will have been done so much shuffling that I will be content. Thius evening I even could sew the last star row, so all blocks are finished now and need to be sewn together. I have shifted once again lots of blocks so the most popular fabrics are more spread out over the quilt. I am very pleased with the final result and think it looks quite summerlike and blossoming.