maandag 19 juli 2010

New outfit!

pict0127 (Small)PICT0126 (Small)

Ff snel tussendoor: ik ben een blouse gaan veranderen (zie foto) en op de achterkant heb ik geen borduurseltje staan.PICT0128 (Small) Nu leek het me leuk om daar een gestileerde draak op de borduren. Volgens manlief ben ik daar te oud voor en is dat leuk voor teenagers. Het was erg veel werk om deze blouse te vergroten, dus ik wil hem ook niet verpesten. Maar heeft ie gelijk? Kun je daar niet mee lopen als je 47 bent en niet voor gek wilt lopen? Of wordt het geheel dan gewoon te druk? Ik twijfel in ieder geval, ook omdat je natuurlijk als je groter bent ook behoorlijk meer zweet en vooral op je rug en of het dan nog lekker is om daar borduurgaren te voelen? Of zal ik daar dan een extra laag overheen naaien? Graag advies dames......ik weet het zelf echt niet meer! Vanmiddag even kijken bij MS mode voor een shirtje/topje eronder! Alvast bedankt voor het meedenken!

Just a quicky: I have changed an exsisting blouse (see pics) and on the back I have no embroidering. It seams nice to add a dragon outline. Hubby said I am way to old to wear that kind of stuff. That is good for teenagers! It was quite some work to change this blouse, so i don’t want to spoil it. But is he right? Can’t I wear this kind of things at my age? I don’t want to be pointed out as the crazy lady from next door! Or will it become to busy all those embroiderings? I am in doubt any way, also because you are more sweaty when you get bigger and especially on the back of your shirt! And I am not sure if I like to feel the embroidering threads on the back. Or shall I add an extra layer? Please give me some advise ladies…..I am really not sure what to do! This afternoon I want to check out the clothes stores for a top in the same turqoise colour to wear underneath this shirt. Thanks for helping me!