donderdag 5 augustus 2010

Tadaaaaa!

potpourritopCarinOk, het is nu wel tijd om dit raadseltje op de lossen, voor wie daar nog niet toe gekomen was! De oplossing lag onder handbereik letterlijk, want als je in het vorige logje op het plaatje had geklikt kwam je bij Carin op haar blog terecht en kon je daar deze prachtige top bewonderen! Het is de Celine quilt van Quilt-it Dotty en zij heeft hem in wat warmere kleuren rood gemaakt en toen viel ik er dus als een blok voor! Zo vind ik het dus wel mooi!

O ja, de uitslag van de punktie was GOED! De chirurg was het met me eens dat snijden wel veel risiko’s met zich mee bracht en dus gaan we dat NIET doen! Dat betekent dus dat alle doem-senario’s die ik al weer in mijn hoofd had weer terug in de kast mogen! Dus geen weken met het pootje op een kruk en maar afwachten of de wond zich goed sluit en heelt! Pff…het kan je ook gewoon eens mee zitten! Ben dus heel opgelucht! Maar het voordeel van deze stress piek is wel dat ik nu al een stukje verder ben met de Celine quilt!PICT0131 (Small)PICT0130 (Small) Dus heb ik nu deze twee blokjes geborduurd. Het linkse blokje staat niet in de quilt, maar heb ik overgetekend van het blokje van Carin, want dit blokje trok in de quilt steeds mijn aandacht! Daarmee wist ik ook gelijk op welk soort blokjes ik dus val! Je kunt wel zien dat ik nog niet zo ervaren ben met kruissteekjes borduren met de hand, want de aftelling links klopt niet helemaal! Ach, dan komt er aan één kant een kleiner naadje denk ik dan! Nu is de verleiding heel groot om hiermee door te gaan (inderdaad verslavend, net als bij Carin), maar ik moet nodig wat baby knisperdoekjes gaan maken, dus de plicht roept (de hele ochtend al hoor)…..