donderdag 28 oktober 2010

Pincushion Swap

PICT0244 (Small)Tja, deze mag ik wel laten zien! Ik heb nl. net besloten dat dit het niet gaat worden! Hij is zo gerimpeld als een zeer oud vrouwtje! Helaas want ik vond het zo’n leuk patroon, maar ergens doe ik denk ik iets verkeerds. Geen idee waar, maar dat ga ik zo eens uitzoeken. En dan nog maar een keertje proberen.  Dan maak ik hem tenslotte gewoon voor mezelf. Ik had al een andere gemaakt voor het geval deze echt niet mooi zou worden (had ik een voorgevoel) , dus die gaat zo op de bus. Dan is ie mooi op tijd bij de ontvangster. En volgende week zaterdag kunnen we dan allemaal onze ontvangen pincushion tonen! Tja, op plaatjes ziet alles er altijd zo mooi uit he! Jammer maar helaas!

Well, I can show this one! I just decided this is not going to be the ONE! It is rinkled like a very old lady! Unfortunately as I loved the pattern so much, but somewhere I am making a big mistake. No idea what mistake it is, but I am going to find that out soon! And maybe try another one. I can make one for myself I guess. I already made another type pincushion in case this pattern wouldn’t work out (did I sense that?), so I will post that one this afternoon. It will be nicely on time received. And next saturday we can all show our received pincushions. Yes, on pictures they always look so beautiful! It’s a pity!