zondag 16 januari 2011

BACK HOME

JAAAAA, ik ben al thuis! Super! Zaterdag middag ben ik al thuis gekomen en als een blok in slaap gevallen! Tja, in een ziekenhuis, en helemaal op een kamer met 8 personen, kom je chronisch slaap tekort! Dat dus maar ff ingehaald! Het is allemaal heel goed gegaan qua operatie, geheel zonder complicatie, en ik kan nu al merken dat ik me langzaamaan al beter begin te voelen! Als ik geslapen heb ben ik ook uitgerust! Een heel goed gevoel en heel nieuw! Verder nog heel rustig aan gedaan en vooral me bezig gehouden met leuke dingen als borduren. Computeren = langer zitten achter de PC, lukt nog niet goed, dus dit berichtje wordt heel kort dit keer! Morgenochtend gaan we Flopke uit de kennel/pension ophalen, gewassen en al, dus daar hebben we dan ook geen omkijken meer naar! Nu nog goed ingesteld raken, maar ook dat lukt al beter nu ik thuis ben. En alles heeft zo zijn eigen tijd, dus dit ook! Het is heerlijk dat manlief thuis is, dat voelt heel veilig en ik hoef niet overal achter aan te lopen, maar wordt op mijn wenken bedient! En op tijd afgeremd als ik te hard ga! Ook dat is wel eens goed hoor! Nu maar ff een tukje gaan doen!

YESSSSSS, I am home already! SUPER! Saturday afternoon I came home and slept the rest of the afternoon! Ye, hospitals, at a room of 8 people, are a place for chronic sleep shortage! So I catched some up! It all went very well without any complecation. When I slept I feel rested and that feels great and new! For the rest I do it all slowly and only do nice things like embroidery. PC stuff is still to hard as I can’t sit up really well and long, so this will remain a small note! Tomorrow morning we will pick up Flopke from the shelter, washed and cleaned, so we don’t need to look after that too. All I need to do now is getting regulated for my diabetes and now this insulin works well, that is only a thing that takes some time. And it goes well as I am home now and that is the best place to become regulated! And everything has its own time, so this too! I love the fact that hubby is home with me. I feel safe and he serves me well LOL! And puts his feet on the break when I run too fast and that is good too! So I better take a nap now!