dinsdag 4 januari 2011

BIG NEWS

Halen en BrengenOk, het grote nieuws, waar ik toch al behoorlijk lang op wachtte, is eindelijk gekomen vandaag! Ik wordt hier (de Isala Klinieken in Zwolle, locatie Sophia) op 2 februari opgenomen en zal op 3 februari mijn inwendige insuline pomp operatief geplaatst krijgen. Dus 2 februari zal ik in de ochtend door deze grote draaideur lopen naar de opnamebalie in de grote hal. Brrrrr…….Hoofdingang locatie SophiaBest spannend mogen jullie weten, want je weet nooit of het echt wel allemaal zo goed zal gaan als je hoopt. Maar goed, daar ga ik wel van uit hoor, anders zou ik die stap niet wagen, maar helemaal ontspannen, nee dat ben ik beslist niet! Maar ik heb nog een maand om goed de zenuwen te krijgen he! Tot die tijd maar zoveel mogelijk ontspannen en wat met lapjes spelen! Gelukkig ben ik wel op 1 februari thuis om nog lekker leuk mijn verjaardag te kunnen vieren (en om Ukkepuk dan weg te brengen naar het pension), want daarna zal het allemaal wat minder makkelijk gaan als ik toch rustig aan moet doen 6 weken lang om die pomp goed te laten nestelen! Dus ik denk dat ik ook dit jaar de Expo kan vergeten, maar dan kan ik altijd nog eind februari naar de Handwerkbeurs in Zwolle gaan, waar ik ook nog nooit geweest ben! Toch weer Zwolle dan he! Kan er bijna beter gaan wonen! LOL!

Ok, the big news where I have been waiting for finally came today! I will be checked in into this hospital (the Isala Clinics in Zwolle, the Netherlands) and will enter through these big swinging doors (see 2nd.pic) on the 2nd day of February to be operated the 3rd. day of February and getting my implantable insulin pump. Quite exciting and fearfull I can tell as you never know if everything will go accordingly to plan. But ok, I do think it will all be ok, otherwise I won’t be going at all. But relaxed I am not! But there is still a month to get really frustrated and scared! Till that time I will try to keep all my emotions under control and play with fabrics! I am glad I will be home on February 1st. to celebrate my birthday in style as later on I will not be able to go anywhere easily when I have to remain very calm for 6 weeks to give this pump the change to settle in well. So I think I can forget the Expo this year, but I can always go to the Crafts Expo the end of February in Zwolle also. Again Zwolle, I better go and live there!