vrijdag 7 januari 2011

OEPSIE!!!!!!!!!!!

Wow, het grote nieuws van afgelopen dinsdag heeft een staartje gekregen! Ik werd vandaag gebeld dat ik niet op 2/2 wordt opgenomen en 3/2 geopereerd, maar volgende week al! Dus as. woensdag de 12e opname en de 13e opereren. Als het nu maar mijn lucky dag is en niet de 13e ongeluk brengt! Ach, het was een fluitje van een cent zei de man, dus laten we daar nu maar in geloven! Ben nu dus ff druk met laatste restje schoonmaak. Gelukkig was het gisteren al gelukt om de kerstboel op te ruimen (voelde ineens een enorme drang om dat weg te hebben en het huis schoon te hebben, voorgevoel?), dus na het weekend ff koffertje pakken en voorbereiden en dan woensdag op weg naar Zwolle! Wish me LUCK!

PS. Omdat ik veel verzoeken krijg om het adres hier maar ff de site van het Isala, locatie Sophia: http://www.isala.nl/bezoeker/Pages/default.aspx en deze link ook: http://www.isala.nl/bezoeker/route/Sophia/Pages/default.aspx voor adres ed.

Wow, the big news from last tuesday has gotten a tale! I was phoned today that I wasn’t expected for admittance on February 2nd. and sceduled to surgery on the 3rd., but NEXT WEEK! So next wednesdaythe 12th. I will be admitted into the hospital and the surgery is sceduled for the next day thursday the 13th. in the morning. I just hope it will be my LUCKY day and not that the 13th. is bringing unhappiness! Well, the man said it was “easy peasy, lemon squeezy”, so I just plan on believing that! So yesterday and today I have been busy with cleaning the house after putting all the Christmas decorations back into their boxes (just suddenly felt this urge to do it and have it out of the way…..sensed this news?), so after the weekend I will pack my suitcase and wednesday will be heading for Zwolle. Wish me LUCK!