vrijdag 18 februari 2011

Blog Pauze

snif snif

Ik las deze week ff een blog pauze in (er staat nog genoeg te lezen onder dit berichtje), want ik heb een sinusitis, oftewel de zoveelste voorhoofdholte ontsteking. Ja, dat krijg je in een koude hal bij de Expo denk ik en ach, het heerst ook behoorlijk, dus wie weet hoe en waar ik ben aangestoken! Ik duik dus maar weer ff mijn bedje in, want de AB kuur helpt nog niet echt! Lekker onder wol en uitzieken dus! Flopke past goed op me en manlief zorgt goed voor me….dus ik kan lekker rustig onderuit! En dan te bedenken dat ik nog geen eens mijn gescoorde stofjes heb gewassen…….ja, NU ben ik echt ziek!

I will have a blog break this week (and there is still enough to read below this message) as I catched a sinusitis, so the how many? infection in my head. Yes, maybe catched a cold in the cold hall of the expo last weekend. O well, it seams to be whirlling around too, so how knows who gave it on to me or where I catched it! So I am off to bed as the AB is not working a lot right now. That needs time, so Flopke is looking after me and keeping me compagny when I am in bed sniffing! Hubby is home and taking good care of me….so I can lay down and rest! And then to think I haven’t even washed my fabrics……yes, NOW I am really sick!