vrijdag 11 februari 2011

FF bijkletsen

 PICT1159 (Small)PICT1167 (Small)  Eindelijk is het gelukt! Alle bestelde boeken die ik voor mijn verjaardag heb gehad zijn binnen! En ook de leuke lapjes van haar….lapjes voor mijn vingerhoedjes quilt! Toen ik hubby het boek liet inkijken van “small blocks, stunning quilts” viel zijn oog gelijk op de vingerhoedjes quilt. Niets wetende van de rage die Goof opnieuw veroorzaakt heeft, koos hij zonder aarzelen voor deze quilt, maar dan ook vooral in die kleuren, zoals in het boek. Ja, hij houdt erg van CW stofjes en oude kleuren! Dus, zowaar, ik ga een quilt maken voor hubby! Hij weet het nog niet hoor, maar voor zijn 65ste zal ie wel af zijn! Heb ik nog een aantal jaren de tijd! En voor mezelf ga ik hem dus maken met Wilma stofjes! Vooral bordeaux rood, oud rose en bruin met roosjes! En heel misschien ook oud grijs-blauw…..Jummie!

Finally all the ordered books (for my birthday) arrived at my home! And also the lovely fabrics from her……fabrics for my thimbles quilt! When I showed hubby the book “small blocks, stunning quilts” he choosed in a minute the thimbles quilt as his favorite! But with the colors of the book of course, so CW and old shaded colors. So indeed I will start making a quilt for hubby! He doesn´t know it yet, but it will be finished before he reaches the age of 65 and retires. I still have several years! And I will also make one for myself in Wilma fabrics! So bordeaux reds, aged pink and brown with roses! And very maybe aged blue…..Yummy!