donderdag 24 februari 2011

Update

Nou ik heb weer eens geen mazzel! Uit de sputum test bleek dat ik een bacterie bij me heb die immuun is voor de AB die ik meestal krijg. Nu moet ik dus een andere vorm van AB gaan slikken, maar die is gevaarlijker voor mijn lever en bovendien een nieuw medicijn, dus de kans dat dat misschien niet goed valt (en de ontsteking van mijn alvleesklier verergerd) is best wel weer aanwezig. Ik vind dit altijd best eng om dan weer wat nieuws te moeten gaan slikken, maar ja, steeds die pijn in mijn keel en al dat gesnotter is ook niks. Dus ik ben maar in het diepe gesprongen en hopelijk valt het ook eens goed! En dan ff op de bank met een nieuw tijdschrift is wel lekker! Dus gisteren maar ff de HZG gehaald, waar de beschrijving in staat van de quilts die op de Expo te zien waren van de dames uit de Oekraïne!PICT1172 (Small)Ondertussen ben ik begonnen met het eerste blok van de Home Sweet Home van Barb & Alma. Gelukkig geeft dat wel wat afleiding, want verder komt er niks uit mijn handen! Ik ben wel druk bezig met te bedenken wat ik kan doen en maken met een zak knipsels die ik van een vriendin gehad heb (dit is nog maar een klein deel van de hele zak hoor). Ik denk dat ik er een soort broderie perse mee ga maken. En dan met de hand festoneren of zo. Leuk om ondertussen mee bezig te zijn, in the mind.  PICT1168 (Small)PICT1169 (Small)PICT1170 (Small)PICT1171 (Small)

Well, I am not lucky again! From the test they did last week the result came back and said I have a bacteria that is resistant for the AB I am taking, so I need new meds. But those can cause some damage to my liver and also to my pancreas. So I am not happy now. It scares me a lot, but what can you do? I have to get rid of this bacteria….so I took the plunch and went for it!

Meanwhile I started my first block of the Home Sweet Home quilt by Barb & Alma. It gives me some distraction from the current situation. For the rest I am not doing much! I am busy thinking what I can do with the baggy of cuttings a friend gave me. I think I will make some kind of broderie perse with it. Hand sewing it to the surface of something. It is fun to be busy with in your thoughts…..