dinsdag 8 maart 2011

My 2nd. birthday!

Yes! Ik ben echt 21 geworden! Ok, nadat ik mijn levertransplantatie gehad heb reken ik dan nu he, maar ja, dit is wel mijn tweede leven hoor! Zo voelt het wel. Vandaag een lekker lummel dagje en vanavond gaan we naar een leuk Italiaans restaurantje om te smullen! Ja, je moet zo’n dag wel wat vieren, ook al weet de rest van de wereld er niks meer van, voor mij blijft het heel speciaal dat ik er nog ben. Gisteren, toen ik voor de jaarlijkse check-up in Groningen was, hoorde ik dat er nog iemand in Nederland in leven is, na een levertransplantatie, die nu al 33 jaar een nieuwe lever heeft, dus er is nog hoop dat ik misschien ook nog een tijdje mee ga! Tja, daar ga je na zo’n tijd best wel eens vragen bij stellen hoor, zoiets van “Hoe lang nog”?

YES! I became 21 years young today! Ok, after I have had a livertransplantation I am counting, but yes, this is my seocn life you know! It feels that way. So today is an easy day, just hanging around doing fun stuff and for dinner we will go out to a nice Italian restaurant in town. Ye, you have to celebrate such a day, even if the rest of the world doesn’t remember, to me it will always be special that I am still around. Yesterday, when I was in the hospital in the north for my yearly check-up, I heard that there is still someone alive who has gotten a new liver 33 years ago, so there is still hope I will be here for a few more years! Yes, after such a time, you are going to question how long you will still be around!