zaterdag 9 april 2011

Dear Jane Expo 2013

thequilt DJ

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=215318371818622&id=100000213814800&ref=notif&notif_t=feed_comment#!/event.php?eid=175278389191471

Wij zullen hierbij zijn in 2013! Het is de eerste Dear Jane Expo. Het wordt in Brussel gehouden van 1 mei tot 5 mei 2013. Gelukkig duurt het nog behoorlijk lang voordat het zover is, want mijn quilt is nog niet echt in elkaar gezet hoor! En ik wil hem ook nog eens met de hand quilten! Ik moet zelfs nog de nodige blokken en driehoeken maken! Dus ik weet waar ik de komende tijd te vinden ben: in mijn naaikamer of in de huiskamer aan de grote tafel al naaiende! Geeft wel een enorme stimulans om hem nu echt af te maken! Ik wil echt zo graag dat ie daar komt te hangen! De eerste keer dat er een quilt van mij op een tt komt te hangen! En Brenda Papadakis, de schrijfster van het boek Dear Jane, komt dan lezingen geven en workshops! Hubby vond het een leuk iets om naartoe te gaan, dus super, we gaan lekker samen!

We will be there! It is the first Dear Jane Expo. It will be held from May 1st. till May 5th in 2013. Thankfully it will take this long before we go there as I am still in the stage of putting the quilt together and finishing off some tri’s and blocks. And I want to hand quilt it too! So you know where to find me the next couple of months! In my sewing room of in the klivingroom at the diner table, sewing along! It really gets me motivated to finish this huge quilt! I really want it to hang on the Expo! The first time my quilt will even hang at an Expo! And Brenda Papadakis, the writer of the book Dear Jane, will come over to give lectures and workshops! Hubby loved the idea and will join me on my tour, so we will go togther!