vrijdag 1 juli 2011

Celtic BOM juli/july

Het is al bijna weer zover en juli breekt aan! In deze maand is er niet een speciaal feest voor pagans, dus heb ik deze maand een symbool uitgelegd en wel de maan.

Jullie kunnen de patronen vinden, zoals altijd, op ons Simply2M blog (klik).

Als je problemen hebt met downloaden vanaf dit blog kun je de patronen ook vinden op mijn website (klik). Klik daar op de knop in de linker kolom, genaamd Free Designs. Of kom gewoon even langs om de nieuwe look te bekijken en rond te snuffelen. Ik heb nl. de hele site ook opnieuw gepimpt!

Na dit berichtje ben ik even moeilijker te bereiken, want mijn PC heeft kuren en moet even naar de PC dokter! Die is daardoor een paar weken weg, maar ik ben nog wel bereikbaar, via mijn email die ik kan uitlezen op mijn mobieltje. Reageren gaat ook wel, maar echt bestanden versturen kan ik niet.

It is almost that far and July is starting! In this month there isn't a special celebration for pagans, so I have explained this month a symbol, the moon.

You can find the patterns, as always, on our Simply2M blog (klik). If you experience any problems there downloading, please hop over to my website (click) and click on the button in the left bar there named "free designs" to go to the Celtic BOM page, or hop over to see what I made of it recently as I gave it a new look! HAVE FUN exploring.

After this message I have to shut down my PC and bring it to the PC doctor as it has some strange symptoms.  So I will be without the PC for a couple of weeks and after it will be back I need another couple of days to install all software and test it, so please be patient with me. In the meanwhile I still can be reached on my email account, which I can vieuw on my cell. It is only hard to send out files.