donderdag 23 juni 2011

Website en blog gepimpt

Zowel mijn website als mijn blog heb ik een frisse nieuwe layout gegeven. Vond het gewoon weer eens tijd en ik moet zeggen, het was ook ff nodig! Nu heb ik het gevoel dat alles weer anno NU is geworden en aangepast aan mijn huidige stemming en smaak! Ga lekker rond snuffelen en vertel me wat je ervan vindt! Ik heb ook nieuwe pagina's aangemaakt, die als tabbladen bovenin staan. Klik op de bovenstaande foto voor de vernieuwde versie van mijn fotoalbum My Work.

As well my website as my blog have been updated and gotten a new layout. I pimpt it in bright colours, the colours of my recent mood and taste! Go sniffle around and tell me what you think of it all! I added a few new pages with info at the top of the blog (under welcome). Click on the picture above to go to the album of My Work.