dinsdag 30 augustus 2011

Long time no see!

Ja, jullie hebben gelijk! Ik heb de PC iets teveel afgezworen afgelopen maand! Dus bloggen kwam er niet echt van. Ik heb wel veel gedaan, maar het is nu donker, dus de foto’s komen morgen BELOOFD!

Ik heb mijn Dear Jane officieel aangemeld voor de expo in Brussel in mei 2013. Het moest iets officiëler, want de organisatrices wilden een schatting maken hoeveel quilts er zouden komen te hangen en dus hoe groot de ruimte zou moeten zijn om die op te kunnen hangen. Dus ik kan nu niet echt meer terug, tenzij er iets onoverkomelijks gebeurd, maar daar ga ik niet vanuit.

Dus ben ik met goede moed (eerst tegenzin ja) begonnen met het aan elkaar zetten van alle blokken in rijen. Ik ben nu al tot rij E gekomen, dus nog 13-5=8 te gaan! De eerste drie zitten ook al aan elkaar, maar de andere twee moeten nog aan dit stuk gezet worden. Ik naai wat steekjes af de laatste dagen, zelfs weer op de bank! Flopke probeert wel af en toe nog tussen mij en mijn naaldje te kruipen, maar dan moet ze op de grond. Eén keer een naald inslikken is wel genoeg he! Dus morgen foto’s als het lukt (is een lange lap in de breedte!), evenals van mijn andere twee AFFO’s en borduurwerk…..

Yes, you are right! I have neglected the PC a little too much last month! So hardly any blogging aswell. I have done quite a few things, but it is dark now, so pictures will come tomorrow PROMISED!

I also have made an official promiss for sending in my Dear Jane to the expo in Bruxelles in may 2013. It had to be a little bit more official as the people, who organise it, needed to know how many quilts will have to be displayed, so they can calculate the space they need and rent an exhibition room for it all. So I am hooked!

I started sewing the blocks together and now three rows are joined and 2 others are made into rows and need to be added to the bigger top. I am stitching a lot of stitches these days and Floppy even allows me to do it on the couch. Sometimes she still tries to come in between me and my needle, but that is the point of going on the ground, as one time swallowing a needle is enough! So tomorrow some pictures of the rows and also of 2 other finished objects that I recently made into quilts and an update of my hand embroidery piece!