vrijdag 2 september 2011

Feedback gevraagd!

Ja, rare titel misschien, maar het dekt wel de lading! Ik heb nl. nog drie afleveringen te gaan van mijn Celtic BOM en ben dus al druk bezig om iets nieuws te verzinnen, maar ja, waar is behoefte aan? Iets m.b.t. de seizoenen? Of juist dieren? En willen jullie dan vooral applicatie/stitchery of juist een mix van diverse technieken en piecing? Ja, hoe bepaal je nu waar je een jaar lang eens aan gaat werken? Dus mijn vraag aan jullie is heel makkelijk: wat zouden jullie volgend jaar graag eens als patroon langs willen zien komen? Diverse mini quiltjes met aparte vormen misschien? Denken jullie eens hardop met me mee aub! Je kunt dat doen door mij een mail te sturen op craftluv@gmail.comof hier een berichtje bij achter laten! Alvast heel erg bedankt voor jullie input!
PICT0295 (Small)PICT0001 (Small)cathedral window workshop Yvonnefolded flowers workshop