donderdag 27 oktober 2011

Happiness & Good Luck!

 PICT0039 (Small) PICT0041 (Small) Ja, dat verzin ik niet, zo heten deze FQ bundels echt! Ze zijn ontworpen voor Monica van Happy Zombie. Zijn ze niet ontzettend mooi? Om gewoon vrolijk van te worden in deze donkere dagen! Ik heb nog geen project voor deze stofjes gepland, maar dat lijkt me niet zo moeilijk! Ik denk dat ik ze maar reserveer voor een eigen ontwerp voor de lente of zo! Nieuw Leven/New Life gaat dat patroon heten, de tekeningen moeten nog gemaakt, en de ideeën tollen al rond door mijn hoofd, maar de naam heb ik al! LOL! En als jullie denken dat er niets gebeurd hier, dan heb je het goed mis! Ik ben hard aan het werk met ontwerpen van de volgende blokken van mijn Home Sweet Home quilt. (Heb je er ooit bij stil gestaan hoeveel tijd er gaat zitten alleen al in het ontwerpen van een quiltpatroon, vooral voor stitchery? Wel, HEEL VEEL) Kijk maar op mijn ontwerp blog QDD (klik) wat ik zoal gedaan heb de laatste tijd!

Yes, I am not making this up! These are the names for these FQ bundles. They are designed by Monica from Happy Zombie. Aren’t they beautiful? Just to cheer yourself up in these dark days before Christmas! I haven’t sceduled them in for some kind of project yet, but that won’t but much of a problem I guess. I think I will put them away for one of my own designs for Spring. New Life will be the name of that pattern. Yes, the drawings still need to be made, and the ideas are swirling around in my head already, but the name is a fact! LOL! And if you all think I hardly work on anything, you are dead wrong! I am working hard designing the next few blocks for my Home Sweet Home quilt. (Have you ever thought about how much time goes into designing all these stitchery patterns? Well a LOT) Hop over to my design blog QDD (click) to see what I have been doing lately!