donderdag 17 november 2011

Goede Moed

Tja, waar vind je dat? Goede moed om weer verder te gaan? Zeker als ik dan van die mooie nieuwe projecten zie als QuiltAid 2011 (kijk maar eens bij Annelies op haar blog Quilts & Siggies) dan gaan mijn handen jeuken en moet ik er echt op gaan zitten! Maar dat zou dan wel weer het zoveelste nieuwe project zijn die aan de stapel wordt toegevoegd, dus beter van niet, totdat ik eindelijk eens mijn Baby Jane af heb.

Maar vandaag staat het huishouden op het programma, en daarna is het weer tijd voor een Dear Jane blokje! PICT0025 (Small)Tja, jullie hadden natuurlijk al in de gaten dat ik een soort van ontkenningsfase doormaakte LOL! Maar gisterenavond alle andere projecten door het hele huis opgeruimd en mezelf eens ernstig toegesproken dat ik zo nooit in Nantes kom natuurlijk, om vandaag er met goede moed eens tegenaan te gaan. Tja, wat een telefoontje-uurtje met een vriendin al kan opleveren. Die vroeg me nl of ik hem al af had en tot mijn schande moest ik bekennen dat ik nog vier blokjes van het einde verwijderd ben! Bovenstaande al klaar gelegde en deze:PICT0026 (Small)

Good Courage, were can you find that? Good courage to continue. Especially if you see lovely new projects like the new quilt for QuiltAid 2011. Look at her blog to see what I mean! My hands are itching to start with something lovely as that! But it will only be another new project on the go, so better not pick up anything new before I have finished my Baby Jane. So after doing some chorus I will be able to sew a new block.

Ye, you noticed I was going through a fase of denial weren’t you LOL? But yesterday evening I cleaned out my workspace and the living room (two different areas) with all other projects I had picked up again in the meantime and after having a good talk with myself that this way I would never get to Nantes (Fr.) I decided to focus again on my Baby Jane and for that I need good courage! And all that because a good friend asked me, in an hour telephone talk, if it was finished by now. I was ashamed to have to admit I was only 4 blocks away from finishing the center piece (see pics). So all is ready and set to go now