maandag 26 december 2011

Blokken mapje voor huisjes!

image

Ja, nog even en dan mogen we onze huisjes op onze blogs laten zien. Om goed voorbereid te zijn heb ik een blokkenmapje gemaakt waar ik al mijn naaigerei in mee kan nemen en ook mijn huisjes blokjes. Of een borduurwerkje etc. Gewoon kleine projectjes! Het is ook gepubliceerd op het blog van Madamme Samm, kijk HIER maar! Daar staat oa. de engelse beschrijving. Als je de Nederlandse graag wilt hebben, klik dan HIER!

HIER kun je het stitchery patroontje vinden! Klik rechtsboven op “download original” en je hebt het te pakken! HIER kun je de pdf met de engelse uitleg in inches ook downloaden. Veel plezier ermee!

2A8DBB8832874276C1D364C4C1426EFE   7_20_9_thumb

Yes, only a little while and we can show our little tiny houses on our blogs! To be well prepared I have made a block purse, so I can take all my sewing tools with me and be ready to sew the blocks. Or a small embroidery, stitchery design. Just small projects. This tut is also published on Madamme Samms blog, look HERE! It is all in english.

HERE you can find the stitchery design of this block purse. Click in the right top of your screen on “download original” and you have it! HERE you can download the pdf with the pattern description in english. Enjoy!